Dobrý den, ještě nedávno jsem objednával Vaše obědy přes DameJidlo.cz (hlavně kvůli pohodlné platbě kartou), ale teď Vás tam nemůžu najít. Jenom se ptám jak to máte teď. Děkuji.
Dobrý den, službu DameJidlo.cz jsme prozatím pozastavili z více důvodů. Jeden z hlavích důvodů je následující: rozvozů máme poměrně mnoho (byť bychom raději preferovali návštěvu u nás, ale rozumíme tomu, že mnoho zákazníků prostě čas na oběd mimo své zaměstnání nenajde, a také proto jsme službu rozvozu zavedli), a byť rozvážíme již od cca 9,30, nejsme schopni např. garantovat zákazníkoví dobu rozvozu, kterou si napíše do objednávky. Máme určité okruhy, kde se jezdí a pokud víme objednávky předem tzn. do cca 10,00 jsme schopni oběd do těchto okruhů zakomponovat. Pokud příjde objednávka v době rozvozu, a my začneme jezdit po Opavě sem a tam, mnoho zákazníků, kteří mají také určený čas dopředu (např. lékaři s 1/2 hodinovou pauzou na oběd) tím pádem dostane oběd později... . Služba je asi dobrá pro Pizzerie, popř. restaurace, kde řidič čeká na objednávku a následně vyráží. Zákazníkům však přesto vycházíme všemožně vstříct. Pokud chcete obědy objednávat, stačí zavolat na rozvozový tel. 775 262252, popř. objednat přes náš web, platit můžete hotově, stravenkami, popř. po domluvě jednou za měsíc zasílám fakturu a platit můžete bezhotovostně (což, bude pravděpodobně Váš případ). Přejeme krásný den a v případě potřeby mě kontaktujte na 608 755005. Michal Krejčí (to jsem se tedy po ránu rozepsal... :-) )